fbpx

whatsapp service

altijd en overal een marketing expert bij de hand

Jij bent gestart met ondernemen met een doel. Je zoekt de flexibiliteit en vrijheid van het ondernemerschap, wilt een impact maken op de wereld en hebt zo’n tof product of dienst die je de wereld niet wilt onthouden.

Wat je doel ook is, het is jouw drive als ondernemer! Toch merk je dat je vastloopt en het ontbreekt je aan kennis en ervaring om met zelfvertrouwen keuzes en/of stappen te zetten. 

Herken je jezelf in het volgende?

Je hebt nog niet de financiële middelen om een grote investeringen te doen, maar wil wel graag hulp van een expert

Je spendeert veel tijd aan het afstruinen naar antwoorden op het internet

Je hebt binnen je netwerk (nog) niet de juiste mensen om mee te kunnen sparren en zoekt een geschikte sparringpartner

Je gelooft niet in een one-size-fits-all strategie en wilt persoonlijk & bedrijfs uniek advies

Je stopt veel tijd en energie in je bedrijf, maar twijfelt steeds over wat je doet

Je creëert (meestal) je eigen content, maar weet niet zeker of deze content goed genoeg is

marketing whatsapp service roadly

Een marketing expert inschakelen

hoeft niet duur te zijn

Marketingbureaus voor grote campagnes en opdrachten zijn er genoeg. En dat zij voor hun werk flinke tarieven vragen is niet ongewoon. Maar wat als je gebruik wilt maken van de kennis en ervaring van een expert, maar geen groot budget hebt om iemand in te schakelen? Dat kan en moet anders vind ik. En dat kan, mét de Marketing WhatsApp Service!

Met de Marketing WhatsApp service:

hoef je geen grote investeringen te doen om een marketing expert in te schakelen

kan je met het gemak van Whatsapp altijd, overal én onbeperkt je vragen stellen wanneer het jou uitkomt

krijg je altijd persoonlijk advies op jouw vraag

kan je op een laagdrempelige en simpele manier gebruik maken van de kennis en ervaring van een marketing expert

kan je snel weer op weg in het oerwoud van marketing

krijg je altijd zo snel mogelijk, maar altijd binnen 48 uur antwoord op je vraag

Paula Bange marketing whatsapp service

Mogelijke vragen waar je aan zou kunnen denken

  • Welke aanpassingen moet ik doen als ik {zelf in te vullen}?
  • Heb je een tip voor {zelf in te vullen}?
  • Wat vind je van {zelf in te vullen}?
  • Wat is de beste manier om {zelf in te vullen}?
  • Spreek ik mijn doelgroep hier goed mee aan? (bij content creatie)
  • Kan jij mij vertellen hoe ik {zelf in te vullen}?
  • Welke tool kan ik het beste gebruiken voor {zelf in te vullen}?
  • Welke platforms zijn interessant om {zelf in te vullen}?
  • Hoe maak ik {zelf in te vullen}?
  • Hoe vertel ik {zelf in te vullen}?
  • Ik heb {zelf in te vullen}, maar het werkt niet zoals verwacht. Heb jij enig idee hoe dat kan?
  • Weet jij hoe {zelf in te vullen}?
  • Wat moet ik doen als ik {zelf in te vullen}?

Misschien overbodig om te melden, maar ik doe het toch: de te beantwoorden vragen dienen te vallen binnen redelijkheid wat je van een WhatsApp dienst kan verwachten. Het kan dus voorkomen dat in sommige gevallen een extra, verdiepende (betaalde) sessie nodig is om je verder te helpen. Stel bij twijfel in ieder geval altijd je vraag!

Hoe werkt het?

Kies je abonnement
Je kunt een abonnement afsluiten per maand of per kwartaal.

Vul het aanmeldformulier in zodat ik je wat beter kan leren kennen

l

Meld je aan & betaal de eerste termijn*

v

Voeg mij toe aan je WhatsApp & stuur je eerste bericht!

* Je kunt direct je vragen stellen, als ik je eerste betaling heb ontvangen.

Je opties

Betaal per maand

onbeperkt marketing support

37 euro

nu tijdelijk 19 euro*

Betaal per kwartaal

onbeperkt marketing support

105 euro 

(35 per maand)

nu tijdelijk voor 54 euro*

(18 per maand)

* excl btw

Wat anderen zeggen over de Marketing WhatsApp Service

Zelf was ik het nog niet ergens eerder tegengekomen, maar ik ben erg blij met de whatsapp-service van Roadly! Mailen voelt namelijk vaak als meer een drempel en doe ik niet zo gauw. Maar antwoord op mijn marketing vragen wil ik wel graag, liefst zodra deze in mij opkomen.

Via de whatsapp-service kan dat nu dus! En wel op een snelle en laagdrempelige manier, informeel én effectief, de perfecte combinatie als je het mij vraagt! Elke keer als ik een vraag heb, wordt deze snel en duidelijk beantwoord, waardoor ik er meteen mee verder kan.Voor mij is dit de ideale manier van communicatie, dankjewel Paula!

Joanne Aurelia

Inspirator & Light coach, Joanne Aurelia

Al vanaf het moment dat ik ben gestart in de pilotgroep voor de WhatsApp service van Roadly Marketing Service ervaar ik dit als zeer prettig. Je kan voor elke twijfel of een kleine vraag altijd gewoon een berichtje sturen en snel antwoord krijgen. Ook de maandelijkse tips/vragen die gesteld worden zetten je leuk aan het denken en weten je in de actiestand te zetten. Ik vind het een erg fijne service en kan het zeker aanraden aan ondernemers die zelf met hun marketing bezig zijn!

David Muntinga

Boekhoudcoach, De Boekhoudcoach

Toen Paula van Roadly Marketing een oproep deed om haar nieuwe Marketing WhatsApp service te testen, was ik direct enthousiast. Ik was volop bezig met het opzetten van mijn nieuwe bedrijf en wat betreft mijn social media plan kon ik wel wat feedback gebruiken. Paula reageerde snel op mijn vragen die ik via WhatsApp stelde en dat gaf me vertrouwen om sneller door te kunnen pakken. Zelf kan ik nogal twijfelen en zit mijn perfectionisme nog wel eens in de weg. Dan is het fijn om een snelle en doeltreffende reactie te krijgen van iemand uit het marketing vak.

Monique Eugelink

Founder, Kadotikker

Nog een paar vragen op een rij

Waar vind ik een abonnementvoorwaarden?

De abonnementsvoorwaarden dienen goedgekeurd te worden tijdens het invullen van het aanmeldformulier. Wil je deze graag van te voren alvast even bekijken. Dat kan hier.

Hoe betaal ik de Marketing WhatsApp Service?

De Marketing WhatsApp Service wordt betaald door middel van automatische incasso. Op het moment dat je een abonnement activeert betaal je de eerste termijn via iDeal. Alle volgende termijnen worden automatisch geïncasseerd.

Wanneer kan ik een abonnement opzeggen?

Het abonnement is steeds aan het eind, maar uiterlijk vóór de 25e van de maand, van de gekozen abonnementsduur opzegbaar.

Je sluit een abonnement af voor minimaal de looptijd waarvoor je betaald. 

Let op: Het is niet de bedoeling om eens per kwartaal een maandabonnement te activeren om al je vragen te kunnen stellen in één maand. Het abonnement is niet bedoeld als knipperlicht relatie. Je krijgt namelijk ook met regelmaat tips en interessante inzichten. En je mag ook over andere ondernemerszaken naast marketing je vragen stellen als je dan wilt.

Hoe kan ik mijn abonnement stopzetten?

Opzegging dient te geschieden voor de 25e dag van iedere maand waarin opzegging mogelijk is. Dit kan uitsluitend via WhatsApp zelf.